Automatyczne pobieranie statusów logistycznych

Automatyczne pobieranie statusów logistycznych

W najnowszych wersjach naszych narzędzi pojawiła się możliwość automatycznego pobierania statusów logistycznych do przesyłek. Nie trzeba będzie już ręcznie uruchamiać aktualizacji statusów, a można będzie zdefiniować zadanie w Harmonogramie Zadań systemu Windows, które będzie w odpowiednim czasie aktualizować statusy.

Auto Task 

Funkcję automatycznego pobierania statusów przesyłek umieściliśmy w nowym narzędziu „Auto Task”, które może być uruchamiane osobno na serwerze, niezależnie od pozostałych narzędzi w ramach PP Etykiety. Auto Task w początkowym, promocyjnym okresie udostępniany jest wszystkim klientom posiadającym ważne licencje.

W Auto Task można zdefiniować zadanie pobierania statusów do przesyłek z określonego zakresu i uruchamiać je z poziomu Harmonogramu Zadań systemu Windows.

W nocy czy w dzień

Niezależnie od tego kiedy chcesz aktualizować statusy przesyłek, czy potrzebne są Ci są dane w ciągu dnia, czy chcesz pobierać je tylko w nocy – to od Ciebie zależy jak często i co ile czasu będzie wykonywane pobieranie statusów. Harmonogram  Zadań sytemu Windows pozwoli na zaawansowaną konfigurację cykliczności, dzięki czemu łatwo dopasujesz działanie modułu do swoich potrzeb.

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby definiować różne zadania i pobierać statusy z ostatnich 3 dni częściej, a raz w tygodniu z całego miesiąca. Możesz definiować tyle zadań ile jest Ci potrzebne.

Co można zrobić ze statusami?

Automatyczna aktualizacja statusów logistycznych przydaje się przy kontrolowaniu działań przewoźnika. Posiadając aktualne statusy przesyłek można szybko reagować na problemy z doręczeniem, albo monitorować przedłużające się dostawy. Informacja o aktualnym statusie przesyłki pomoże Twoim pracownikom obsługi klienta w szybkiej odpowiedzi na pytanie „Gdzie jest moja paczka?”. 

Jak skorzystać z Auto Task?

Aby otrzymać program Auto Task do automatycznego pobierania statusów logistycznych, wystarczy że do nas napiszesz z maila powiązanego z Twoją licencją.

Możesz też skorzystać z usługi dodatkowego wsparcia zdalnego i przyśpieszyć wdrożenie tego narzędzia  w swojej firmie.